Alla inlägg under januari 2009

Av gardermoen - 31 januari 2009 21:20

Fan så onödigt! Jag skulle sätta trapp och hjälpa till att lasta ett flyg idag och började tömma en tralla med bagage. Jag drog ned en väska som var högt upp och den kom nedfarandes i en jävla fart och jag fångade upp den med min tidigare trasiga axel och det small till på baksidan av axeln. Faaan tänkte jag och kollade bagen där det stod heavy 28 kg på klantigt att inte se det innan. Sedan satte jag dit trappen på flyget och smärtan kom krypandes allt fortare. Fitta nu är det kört var det ända jag kunde tänka. När jag kom till baka till pausrummet hade jag så pass ont att jag inte kunde vara kvar utan fick hjälp av Nosse att ta mig till en Legevakt. Där läkaren konstatera att min axel inte var som den skulle men vela att jag skulle ta det med min läkare i SWE där alla journaler finns. Så han sjukskrev mig en vecka och skrev ut smärtstillande så får jag åka hem med Nosse på onsdag. Får se vad min läkare säger för nått.

Senare på kvällen kom NH för Nosse och NH ska ut i hopp om att hitta en flicka åt 'NH.


Men nu är jag lite borta i huvve så nu går jag och lägger mig.

/Nasse

Av gardermoen - 30 januari 2009 19:18

Fick se när jag kom hem här att Nosse hade tagit hem en kvinna som lånade internet, så hon satt och porrsurfade.


Se nedan.

Av gardermoen - 30 januari 2009 19:14

Har sett ett roligt sett att ha sex på (se nedan).

Den tycker jag att ni ska prova för det ska göra när jag kommer hem.


Knull knull


/Nasse

Av gardermoen - 30 januari 2009 10:04

Hopssan kan man säga angående den brudens buske (se nedan).

Det här är en brud som kom till vårat högkvarter för att söka boende mot att hon skulle ligga med oss så mycke vi ville så hon slapp betala nån hyra. Men det hade vart jävligt billigt för henne för det fins ingen här som vill sätta på henne. Jag menar komma hit och sära på bena och visa upp det där nä fy FAN. ALDRIG!!!

Nosse kanske är villig att betala hennes hyra för att få doppa lite men det tillåter inte vi andra, jag menar tänk er själva det kommer ju flyga om kring så där långa äckliga pubishår överallt, jag vill inte ha dem i min säng, mat eller nått annat olämlpigt äckligt ställe.


Buske är för fula kvinnor rakat är för fina kåta flickor som vill ligga!

/Nasse

Av gardermoen - 29 januari 2009 23:39

Ja nu har jag inte vart på jobbet på bra länge och det känns bra. Men kommer va konstigt när jag kommer tillbaka kan jag anta. Men det får man ta då.


Imorgon kommer det va en mycket spännande dag för min del. Jag ska krigsmåla mig ifall det kommer nån som jag inte vill prata med.


Nej nu börjar kl bli ganska mycket och det är bra om man är pigg när man ska omlackeras.


ha de så bra så länge och Mr Nosse skriv lite. och Mr Nasse..Sov gott...

Av gardermoen - 29 januari 2009 10:23

Jag ber om ursäkt... eller nej det gör jag inte för man ska inte be om ursäkt om man inte menar det. Föresten är det bara dumhuvuden och losers som ber om ursäkt


HA ha

Nasse

Av gardermoen - 29 januari 2009 09:22

Balle fitta kuk rövhål!

Vad fan ska man göra en kuk dag som denna? Sitta fucking ledig en röv dag som denna när det är kallt och grått som i röven på en gråsugga. Kan ju inte göra nånting alls. Sitta i KUK Norge och vara ledig vad är det frågan om för fan?

Blir i alla fall att ta han om SKIT-tvätten. så man har nått att göra på en hel jävla dag. Sen då ska man hitta på nånting utanför HQ såär ju allt så jävla fucking dyrt i det  här fitt-landet. Åhh jag avskyr Norge nu när jag behöver vara ledig och inte kan vara hema med familjen. Jag menar när man ändå är här kan man väll för faan jobba så arslet svider så kan man åka hem med gott samvete när man är ledig nån mer dag än 2 dagar hit och dit. Jag hoppas att jag ska få ett möte med den där landsförädaren idag.

Landsförädaren?

- Jo det kan jag tala om för er att om man är svensk och kommer hit till Norge för att göra ett schema åt de som jobbar i Röros, när ingen har sett människan tidigare så kommer han och gör ett schema som ärför det första rent helvetiskt mot svenskar som vill åka hem för det kommer ju för faan inte att gå, men åker inte hem för 2 dagars ledighet. För det andra så är det så orättvist om man börjar gämnföra, te. på sex veckor har jag under en vecka 6 dagar ledigtoch andra har bara 5 dagar som mest ledigt på 6 veckor. Han vet väll inte ens hur man jobbar på en flygplats. För det 3:e så har han lagt in en massa 5 timmarspass, jag menar om man skulle sitta i SWE och hå ett kuk-pass på fucking 5 timmar, då kan dom fetglömma att jag skulle åka från SWE till kuk Norge för att jobba då skulle jag komma dagen efter när jag har 12 timmars pass istället.

Det käns så jävla onödigt att åka dit för futtiga 5 piss timmar.


Ha det så jävligt ni kan idag allihop för det ska jag ha


NASSE

Av gardermoen - 28 januari 2009 14:19

Faan jag tycker gott och väl att du kunde ha kommit hit och hälsat på för här sitter jag ensam och utan vänner i min ensamhet bredvid Nosse. Jag  kom ju och hälsade på dig ju.

Förövrigt så har jag inte kört Cargo idag på jobbet utan istället fraktat kärnvapen på NOF. De skulle tillnått arabland, så jag har setat och fyllt i tonvis med papper fy faan va drygt. När vi lastade in den sista kärnvapen spetsen så slog vi imot nån kant och nån form av gas började läcka så jag stängde lastluckan fort som faan och sa att allt var bara bra för att lyfta. Det tog 4 timmar för den att få lyft-tillstånd så jag vart lite orolig för att nån skulle märka av läckan som blivit. Men det går nog säkert bra. Jag menar vill de köpa kärnvapen från Norge får man väll skylla sig själv. Skulle aldrig jag ha gjort jag skulle köpt den från ryssland. Varför? undrar ni och jo det kan jag tala om det är för att det fins nog inget annat land som har så mycke erfarenhet av kärnvapen som dom har.

Nu ska jag gå ut och bygga mig ett rymdskepp.

/Nasse

Presentation

Omröstning

Tar denna vinter slut snart?
 Ja inom en månad är snön borta
 Nej det dröjjer
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards